RSS

2010-02-24

Először is csináltam egy 7 kérdésből álló kérdőívet. Az 1-2 kérdést (kor, nem) ki kell tölteni a többire nem kötelező válaszolni. Jobb oldalra beraktam a menübe, vagy katt ide.
Köszönöm hogy kitöltöd.

Szombaton délután shopping volt. Bementem a városba és megvettem végre a fehér csizmát, végre. Már 3 héttel ezelőtt kinéztem, de csak most jutottam el a megvételéig.
Este buli volt. 9körül mentem át a Szandrához és utcsó busszal meg be a városba. Ott találkoztunk még pár ismerőssel és mentünk is le a Fittbe. Hát iszonyatosan jó buli volt. Nagyon nagyon jól érdeztem magam. Hangulat is jó volt, dj is jó zenét játszott, és most kivételesen a lábam sem fájt 2 óra táncolás után. Egészen fél5ig volt, de kedvem lett volna még tovább maradni.
5kor ágyba döltem, de már 7.45kor felébrdetem, és olyan fitt voltam mint még soha. Anya is egésznap kérdezte, hogy nem megyek-e aludni. Este is csak fél11 után tudtam lefeküdni aludni.
Hétfőn szerencsére csak 1 órám volt, és az is 2től. Nem volt vészes, de a tanár eléggé érdekesen viselkedett :D
Kedden viszont már reggel 6kor kellett felkelnem. Hát nem volt a legjobb. De vettem egy l-es energia italt és azt ittam egész nap. 2 órás szünetemben belültem az A-ba nézni a focistákat. Hát tuti az energia italtól, de olyan jó kedvem volt és annyi energiám. Szemben ülő srác, tutira hülyének nézett amiért vigyorogtam és tollammat piszkátam 1 órán keresztűl. De nem baj.
Szerdán megint korán keltem. De szerencsére 4kor már végeztem. Mivel elmaradt az adatbázis óra, betegség miatt. Így edzés előtt haza tudtam menni.
Mivel nem ment az Adri edzésre így csak a 10.40el tudtam haza jönni :S Ha nem edzésről mentem volna tuti beültem volna valahová meginni valamit. De annyi cuccal nem volt kedvem sehová se menni. Pedig kint hányszor eljátszottam, hogy egyedül be a bárba 2-3 pia azt utánna haza. Hát nem tom itt milyen lenne a reakció, hogy ha egyedül ülnék a pultnál. Kint jó volt mivel a srácok bátrabban odajöttek, nem kellett figyelniük, hogy mikor hagynak a csajok egyedül. Hát lehet, hogy majd kipróbálom 1szer.
Még délelőtt láttam azt a srácot akivel együtt járok tesire, hát nem gondoltam volna,hogy köszön (nem gondoltam volna h 1 alkalom után emlékszik rám). De aztán köszönt.

Ma megint hosszú napom volt. De jól kezdődött, mivel webprogból kaptam megint egy 5öst :D Még jó hogy itthon megcsináltam előre az órai programokat.
Fizika megint unalmas volt, de kb 90%ban leírtam mindent, már csak meg kell értenem. Utánna    gyakorlat lett volna, de jött a tanár és mondta, hogy menjük a nagy előadóba mivel egy környezet védelmi előadás lesz, és ha beülünk akkor megkapjuk az aláírást. Hát az a terem, nagyon durván néz ki. Hatalmas projektor, olyan székek mint a moziban, nagyon szuperül néz ki.
Egész végig a Balázsal beszélgettem ( ő az akiről nem tudtam előző órán eldönteni, hogy honnan ismerem). Nagyon vicces srác, kb 4szer elhagyta a "kaja-pia" cetlijét, de mindig meg lett.  Nem gondoltam volna, hogy ilyen jól el tudok vele beszélgetni.

Holnap be kell mennem az infó intézetbe, mivel át akarom rakatni a prog1 gyakorlatomat. Mivel csütörtökönként 3kor végzek, és a gyak meg csak 6tól van. A legjobb a csüt 12.00ás lenne, de végülis bárhová berakhat, csak ne kelledjen 3 órát várnom.

Pénteken szakest. Hát remélem jó lesz. Biztos jó lesz. Remélem én is jól fogom érezni magam, és nem lesz semmi olyan amit normál esetben nem tennék meg. Vagyis hát, nem tom. Egyik felem azt akarja, hogy igen, másik pedig nem. Főleg a tegnapi után. Mivel ez így nem fair, hogy ti tudjátok, hogy mi van velem, de akiről én szeretném tudni arról nem tudok semmit. Csak amikor látom, akkor látom rajta, hogy szomorú. Majd kiderül, hogy mi lesz. 

1 megjegyzés:

renkovic írta...

na, én nyomtam egyet XD

Megjegyzés küldése