RSS

2010-02-26

soo much fun

Hát nem tudom a főiskolások hány % szereti a tesit, de én szeretem. Persze a pasik szeretik a focit, a lányok meg a pingpongot. De a többségnek akkor is egy nyűg ez az egész. Mikor felvettem gondoltam, hogy jó lesz, de hogy ennyire. (jah kézilabdát vettem fel). Szóval tegnap is volt óra. Óra előtt kapura lőttünk, hát rájöttem, hogy jobban megy a védés mint a lövés. :D
Úgy hátba dobtak, hogy az csak na. Épp összeszedtem a labdám és a 6os körül voltam, mikor az egyik kézis (tuti az) srác kapufát lőtt, és onnan pont a hátamra ment a labda.
 Múlthéten voltunk kb 20 an, míg tegnap csak 11en. De azért jó volt. Szokás  szerint megint kapus voltam, volt egy srác aki felajánlotta h levált 10 perc után , de mondtam neki, hogy nem kell , elvagyok én a kapuban. Az óra elején volt pár kapura lövés, és megint jött a srácoktól a "jajj ne haragudj" " remélem nem fájt"       " bocsi" .... és akkor vigyorogva mondom neki h nem kell aggódni nem fáj. De 15 hét alatt tuti megerősödök :D
 Mivel megpróbálnak gyengébbet lőni, de ha látom hogy ez fájna akkor bele se nyúlok. Nah de itthon észrevettem pár lilulást a vádlimon, combomon. Ezek szerint akkor még is volt pár erősebb lövés. Van egy srác (még mindig nem tom a nevét, pedig az összes órára srác nevét kikerestem iwiwen, de őt nem leltem meg.)  ő tuti kézis, mozdulataiból nagyon látszik. Néha csinál olyanokat mint amit a Törő Szabi szokott, lemegy tisztára szélre és olyan mintha kapura lőne, de átpasszolja a másik szélen álló srácnak.
Viszont néha eléggé ideges lettem, főleg, hogy mi voltunk 6an az ellenfél meg csak 5en, de az én csapatom nem volt  a védekezésből erős, cs.sztek visszafutni. 2 srác volt akik visszafutottak, de ők sem válthatták meg a világot. Óra felénél térfél csere volt. Erre megszólalt az egyik srác:

A srác:  Azt hittem a kapus legalább velünk marad.
Én:      Ha szeretnéd maradhatok.
B srác:  Áh nem kell, akkor túlerőben lennénk. Így legalább van annyi nehezítés, hogy nehezebben lövünk gólt.

Összesen 4en voltunk csajok, de őket inkább hagyjuk. Nem akarok senkit megbántana. De nem értem miért vették fel ezt az órát.
Nagyon hamar letellett a 45 perc, kár hogy csak ennyi időnk van. De már nagyon várom a következő csütörtököt. :D Legjobb nap vagyis óra az egész héten. Mikor katalógust mentem aláírni, mondta a tanár hogy "nagyon jól védesz Gabi" :) És mondta, hogy lesz a fősulinak os csapata lejrárhatnék edzsekre. Hétfőnként van fél5től (ez az időpont jó, mivel negyed5ig vagyok adatbázison) és csütörtökön meg pont akkor mikor 2 óra szünetem van.

A nap többi része eléggé unalmasan telett. Voltam bankban befizetni a CL-nek 5000ftos adminisztrációs díjat, aztán utánna elmentem a mamához.
A komos óra kész szenvedés (nekem), pff rosszabb mint a programozás vagy bármelyik másik infós óra. 30an vagyunk, és egyedül vagyok infós. A maradák 29 mind szereti élvezi, aktív az órán, én meg örülök h nem kell megszólalnom.

Prog1 viszont vicces volt.    Egész nap tökre álmos voltam pedig 3 energia italt is megittam, de nem hatottak. Szóval épp néztem ki a fejemből, mikor 2 srác akik előttem ültek megszólaltak óra közepén: "Jó Szerencsét!" . Hirtelen csak lestem, hogy mi van, de aztán rájöttem h nekem szólt, mivel a gyűrűmet nézték. :D Aztán ott óra közepén bemutatkoztunk egymásnak. Sótiné nem szólt semmit :D Aztán az egyik srác mondta h lefényképez "munka közben" , elővette tök komoly fényképezőjét de mondtam neki, hogy köszi de nem kell. Aztán elő vett egy üveget, amiben látszólag víz volt. És megkérdezte h kérek e. Mondtam h köszi nem. Mint kiderült nem víz volt benne :D
Hát erre nem számítottam óra előtt egyáltalán. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése