RSS

2010-02-18

Volt már veletek olyan, hogy egyszerűen nem jött ki hang a torkotokon. Akár mennyire akartátok? És most nem betegség miatt, ha nem egyéb dolgok miatt.
Hát velem ma megtörtént. Pedig az elmúlt 3 hétben annyiszor lejátszódott bennem h majd mi lesz ha összefutunk. Mosolygás, köszönés, ebből arra következtetés h minden rendben. Ez részben  igaz is, kívülről minden rendben. De belül, ott egyáltalán nincsen rendben semmi. Most lehet h bunkónak tart ,akkor ez van. Pedig én még annak is tudok köszönni akit szívemből utálok. Most meg egy árva "helló" nem jött össze, egy olyan valakinek akire nem haragszok, nem utálom, épp ellenkezőleg... Szóval egyáltalán nem értem magam.....


Nah de ennyi lelkizés után térjünk vissza a mai napra. Reggel tesi volt. Jó pár ismerős volt az órán. Amúgy kézilabdát vettem fel. De volt jó pár ügyetlen is, de ők is majd bele jönnek 15 hét alatt. Szóval először dobáltunk, aztán jött volna a technikai rész. Hát én akkor mondtam a tanárnak h én tizenx éve kapus vagyok, hagy ne kelledjen már cseleznem, meg felugranom. Mondta, hogy akkor nyugodtan álljak be a kapuba. A kapuban egy srác állt, de mikor mondtam neki h leváltom, tisztára jó kedve lett. Mondta is h 'örök hálám :D' Aztán játszottunk egymás ellen. Ahányszor csávó lőtt kapura, mindig oda jött h mondta h 'ne haragudj' v ' sajnálom' stb. Én meg mindig mondtam h semmi baj, már hozzá szoktam. De nem nagyon akarták elhinni. Van egy pár srác aki tuti kézilabdázik, látszik a mozdulataikon. Tesi után a pékségnél összefutottam pár ismerőssel, egész jól elbeszélgettük az időt. Így csak fél1re értem a postára a 11 helyett :D De nem baj.
Ma volt kom gyakorlatom. Áhh az az óra kész.... Hogy tanulhat valaki ilyet??? Sose fogom megérteni....
Délután még volt egy webprog elméletem, hát az inkább hagyjuk. Lehet átmegyek inkább a szerdai kurzusra.
Utána prog1 gyakorlatom volt a Sótinével. Hát az a nő kész. Azt mondta, hogy ő tartja a "gyógy c-t", mivel a csoport 90% életében nem látott még c-t vagy egyáltalán semmilyen programozási nyelvet. Szóval mondta, hogy nagy valószínűséggel át fog menni mindenki. Jó is lenne :D Az anyagot is értettem. A mellettem ülő 3 srác rólam másolt :D Hát ezek szerint ragadt rám valami annó.
Óra előtt mikor még vártunk a tanárnőre jött egy másik tanár (Zachár) , aki a pascalt tanította még 1 félévben. Meg is ismert, és kérdezte, h mire megyek. Mondtam h c-re. Meg is lepődött h még mindig azom van. De mondtam neki h Angliába voltam bő 1 évig , és ez miatt van a c-m még csak most. Hát erre a reakció "hülye lettem volna onnan haza jönni". :D Hát most már belátom h nem kellett volna. De mikor a maradás mellett döntöttem , rengeteg minden szólt mellette.
Az itthoni dolgok sem voltak vmi jók, de ezeket inkább hagyjuk :S

Szombaton buliiiiiii :D Megyünk a dunafittbe megint. Remélem jó lesz. Már tudom is mit fogok felvenni. Jóó lesz nagyon :P


ui.. tegnap fizikán volt egy srác , Balázsnak hívják, és olyan szinten ismerős. de fogalmam sincsen h honnan. nem emlékszem h 1el v 2vel jár felettem. ő is nézett én is néztem de fogalmam sincsen h ki ő. lehet ő is bunkónak tart h nem köszöntem, de olyan szinten nem tudom h kicsoda :S ez olyan gáz. 1 év alatt elfelejtettem rengeteg embert .....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése