RSS

2010-02-10

Pénteken végre elmentem fogászatra. Mivel már nagyon fájt a tömött fogam. Már decemberben el kellett volna menni, csak nem tudtam, hogy kell e fizetnem vagy sem. Mivel passzív félévem van a fősulinál, és nem voltam biztos a tb fizetéssel kapcsolatban. De mint kiderült fizette a suli, mivel ingyen megcsinálták a fogam, és még le is csesztek, hogy miért nem mentem előbb.
Pénteken edzés után összefutottam az egyik ismerősömmel, és tök jól elbeszélgettünk. Megbeszéltük, hogy másnap elmegyünk a dunafittbe bulizni. Hát nagyon jó buli volt, régen buliztam ilyen jót. Először is kellett nekem egy kártyát csináltatnom, 1000 Ft volt fél évre, és így bemehetek minden alkalommal ingyen. Hajnali fél5ig voltunk. A végére már rendesen fájtak a lábaim. Legközelebb majd lapos talpú cipőbe megyek, nem tett jót neki a magassarkú.

Nyitottam egy blogot az amerikai nyaram tervezéséről. Linket beraktam a jobb oldali menübe. Vagy eléred itt:  www.myamerican-dream.blogspot.com

Hétfőn mentem fel Pestre Campleaderses megbeszélésre. Úgy volt hogy a Gabcsival megyek fel, de ő nem jön idén, mivel nem tudja a régi tábora fogadni. 3ra kellett felmennem és ez miatt a 12.20al mentem. Pont 2re értem fel, és 30perc alatt oda is értem az irodájukba.
7en voltunk összesen, és én voltam egyedül csaj. A Gergő tartott előadást a munkáról és elmondott minden részletet. Utána aki akart részt vehetett az angol nyelvi interjún. Egy sráccal mentem be, és olyan rendes volt, hogy felajánlotta, hogy kezdhetek. Az interjúztató az Iza volt (asszem). Látta, hogy izgulok és mondta, hogy nem kell. Aztán kérdezgetett:
* név
* kor
* melyik egyetemre járok
* mikor végzek
* mondtam h csúszok mivel Angliában voltam, aztán utána erről beszélgettünk pár percig
* munka tapasztalataim, gyerekekkel
* különféle vizsgáim, bizonyítványaim
* jogosítvány
* sport
* milyen pozícióban akarok dolgozni
* mennyi szoktam utazni
* csapatban v egyedül szeretek dolgozni
kb ennyit kérdezett.
Mondta a végén az Iza, hogy egyáltalán nem kellett volna izgulnom ilyen angollal. :) Hát de én mindig izgulok, ha azt nézik milyen a tudásom. Majd kint nem fogok azon problémázni, hogy mit mondok hibásan és mit nem. Majd úgy is megértik.

Ezután a Gergő odaadta a szerződést, és mondta, hogy minél elébb postázzam nekik vissza.

Kedden anya fel is adta elsőbbségivel, és ma már meg is kapták, mivel láttam a profilomba feltöltve.
Most már változott a profilom státusza. Még most sem látnak a táborok, de már közel vagyok hozzá. Még 1 db referencia kell, remélem azt minél hamarabb kitölti a Dina és akkor elhelyezhető leszek. :)
Mondták az orientáción, hogy küldenek majd valamilyen levelet amiben leírják, hogy hogyan kell fizetni és kapunk egy cd-t amin rajta van minden információ.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

wáóóó
szóval amerikába készülsz
hm
végülis énis csak kb egy év múlva és egy évre, de new yorkba
bár persze hogy tervezem a beutazását az országnak, bár annyira nem vonz
csak mégis...
hajrá ;)

Névtelen írta...

ja és am énnekem is kéne menni fogdokihoz de csak szűrésre (remélem) de nemveszi fel a telót :S

Megjegyzés küldése