RSS

2010-02-17

Soha többet magassarkú cipő!! Ma abba mentem suliba, de hazafelé már legszívesebben mezítláb jöttem volna. Hiába néz ki jól, és sok pasinak tetszik. De legközelebb majd vmi különleges alkalomra. Olyan szinten fájtak a lábaim hogy az valami hihetetlen. Nem tudom hogy tud valaki minden nap olyan cipőben járni. Áhh......
Jah ehhez hasonló csizmám van:






De most térjünk vissza a múlt hetemre. Szombaton volt a születésnapom. Egy évvel megint idősebb lettem. De mostmár végre Amerikában is nagykorú vagyok :D Hát nem volt ünneplés, és torta sem. Mivel én már idős vagyok ehhez.... Inkább nem részletezem :(  De viszont rengetegen megköszöntöttek. Volt aki már 00.02kor írt msnre :) Plussz rengetegen írtak facebookra és iwiwre is. De akire számította h talán ír, nem írt. Hát így alakult.
Este nem volt buli sem, mivel senki sem ért rá. De megígérték hogy majd eljönnek velem 1 héttel később szombaton. Szóval dunafitt megyünk!!!!!! :D Remélem jóóó buli lesz.
Hétfőn elkezdődött a suli. Csak egy adatbázis gyakorlat volt.
Kedden már reggel7től este 6ig ben voltam. Eléggé fárasztó nap volt. De majd kibírom azokat is. Edzésre sem tudtam menni, mivel az Adri írt. hogy nem jön és ez miatt nem tudtam bemenni. Mivel a 6.15tel mentem haza és 40re értem haza, de ha menni akartam volna edzésre már a 6-30al el kellett volna. Így nem mentem. Majd megyek pénteken.
Ma megint a 7es busszal mentem suliba. Először webprog órám volt. Hát a tanár nagyon rendes volt. Minden órán lesz óra munka és kapunk rá jegyet. Jah és 1est nem lehet kapni. Szóval ma kaptam egy 5öst :D Remélem így fog menni ez az év végéig.
Holnap végre csak 10re megyek. De 7.45ig leszek. Jajj tök vártam a prog1 gyak órát, mivel az egyik srácot Rákóczi Rolandnak hívták, és anyáék sem tudták h ki lehet. Nah de hétfőn megnéztem a hallgatókat megint és már nem volt a listán, de viszont volt pár meglepetés ember. Kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz velük.

Majd előbb utóbb szeretnék vmi kérdőívet h ki honnan olvas. Mivel az olvasóim száma nő, de én kb ha 10 emberről tudok aki olvas. Majd rengetegszer látom h amerikából, szlovákoktól, angliából olvasnak. És fogalmam sincse, hogy kik vagytok. Remélem nem baj. De ez még nem 100%.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

SZia! Anita vagyok; nem tudom hogy emlekszel e ram de meg a magyaroklondonban forumon beszelgettunk egy kicsit; erdeklodtem az aupairkedesrol; tavaly szeptemberben vegul kijottem a baratommal; olvastam es olvasom az blogodat; en vagyok az egyik UK-s olvasod; Mi Bude-ban vagyunk; tettszik az USA terved...lehetseges hogy jovore mi is kiprobaljuk! Minden jot; sok sikert a sulihoz es a nyaralasodhoz is!

Megjegyzés küldése